hejsvejs igen

ja, jag har ju inte skrivit på flera dagar. Jag har väl inte riktigt haft tid för va sjukt hela förra veckan sen blev jag försyld i helgen igen så har inte alls haft orken att sätta mig vid datan. men sitter iaf och håller på med näthandelsuppgiften som jag ska skicka in innan dagens slut och de går väl sådära faktiskt. sitter ute i vardagsrummet och tittar på aik-västerås oh em hejar på vik sug, sen lyckas dem göra två snabba fan va dåligt av aik ,jag som tippat på att dem skulle vinna 5-1 mamma 3-4 brorsan 2-4. hhahah muppigt vet.
men ska gå och hämta chips och cola sen dra mig till mig till mitt rum och umgås med mina alla katter och tv och mobilen. vet inte hur mkt jag smsar. mina söta kattisungar bor i mitt rum.
vet inte om jag ska se svenska hollywoodfruar eller Shall we dance? sara säger att den filmen är underbar. har sätt den en gång men kommer inte riktigt ihåg hur den är. för vill se på roast på bernst också haha hatar att de är så mkt man vill se. Mår fortfarande inge bra så känns pissat som fan att gå till skolan men måsta för redan missat massa för att jag inte gick i den hära klassen från början. orkar inte med vissa personer just nu så dudududu hela tiden orkar inte såna människor! sen grattis jonas happppppppyyyyyyyyyyyyyyyyyy för dig:)
men ska kila in på rummet och gosa ner mig i sängen.
Men köpte lite kläder i helgen men tänkte ta bilder och lägga in på senare, sen måste till affären och köpa hårfärg och färga håret.. men men nu måste jag gå om jag ska hinna med allt :D
se'eeee you

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaw michelllllä

2009-10-06 @ 17:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0