hoppa av??!

har inte haft internet hemma på några dagar så har inte kunnat skriva nått. har precis ätit kebabpizza för mamma orkade inte göra mat hehe de gillar vi (K)  haha har spelat gh hela dagen tröttnat aldrig.
 fan va skönt med fredag imorgon ska nog till skolan imorgon iaf varit hemma 2 dagar nu.
funderar på om vi ska festa eller käka och gå på bio. Är inte alla taggad för fest den hära helgen men det kommer väl sluta med det som vanligt. Sanna kommer nog från sala hit i helgen så ska träffa henne iaf inte träffat henne sen sommarlovet hur länge som helst ju, saknar min pingla ju!
hahah jag och alessandra sitter och pratar om hur mycket vi hatar ordet gumman? hur ofta får man inte höra det när man är i ett förhållande? men gumman förlåt, gumman du är den enda, gumman jag älskar dig.
Hahah hatar det verkligen .
hatar verkligen skolan just nu, har lust att hoppa av och bara få börja jobba känna egna pengar göra vad jag vill flytta härifrån..
men snart får jag ju börja jobba iaf, tycker det ska bli sjukt roligt att jobba faktiskt :D
sen alessandra snackar om hur hon drömmer om turkiet , jag längtar till sommaren tunisien i 2 veckor kan de bli härligare eller?
fyfan nu ska jag gå och äte upp resten av godiset jag köpte igår.
börjar nog träna nästa vecka, kommer ju snart rulla fram annars hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0