snaert

sitter här och tittar på jump in , ganska bra hehe. Putte har fixat johan falk filmerna så ska titta på dem( in love )
sen Ska jag fixa mina prov som jag måste göra ligger ju inte lite efter med allt. Har haft en toppen helg med min älskade bestis alessandra, fredags vart de ju att åka till skultuna och hade de super trevligt med tjejerna. men vart ju bråk och grejer så mats kom och hämtade oss sen drog jag hem och kunde aldrig somna höh ..
men igår va jag med alessandra hos kevin som hade fyllt år och fira honom, vi käka och osv. sen drog vi vidare till pontus.
Är hur trött som helst men funderar på om jag och sara ska åka och titta på innebandy, men ska köpa donken nu heh men skriver väl mer ikvällll
kissssses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0