:D

fick ett mejl av björn nyss och jag fick de! :D Men jag vill inte skriva om att dem som är rika kan köpa vad som helst? vill skriva om nått som är ett problem här och nu. jag funderar på sjukdomen anorexia, jag tycker de är ganska viktigt. En av mina närmaste hade en ätstörning, som har fortfarande, men för nån som aldrig varit med om de är det svårt att förstå. innan jag visste hur det var, tyckte jag att dem va helt sjuka som kunde låta sin kroppar få svälta på de sättet. just för att jag va med om det med min vän är jag väldigt noga med att aldrig låta de gå så långt..visst alla har perioder när man känner fyfan va jag vill gå ner. Men ät endå, men kanske inte lika mycket, för svälta din kropp är bland de farligaste du kan göra. jag funderar verkligen på att skriva om det, vad tycker ni?:) nått förslag annars?

Kommentarer
Postat av: sara

hahahah fett lik mig,

men de va ju bra förslag:D

2009-09-03 @ 22:54:28
Postat av: Linda - ndaiL

va äckligt S:

2009-09-03 @ 23:12:33
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Anonym

dåligt förslag.. varför skriva om något du inte har erfarenhet utav? känns som det bara blir lite fejk då..

2009-09-04 @ 01:17:08
Postat av: Anonym

ge mig nå förslag då:)?

2009-09-04 @ 10:50:14
Postat av: Anonym

ja, skriv om något du brinner för, något du är intresserad utav då blir det ju alltid bäst.. känns ju lite konstigt att skriva om något som andra ber dig skriva om.. måste du ha ett "ämne" eller, varför inte bara gå på känslan?

2009-09-06 @ 11:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0