frågor

Har inte svarat på nå frågor på länge så tänkte göra de:)

Hur tycker du en kille ska se ut? klädstil? hår ?:)
Hanna

Svar: han ska vara en bit längre än vad jag är (inte så svårt höhö) tycker de är jätte snyggt med jeans , sen munktröja sen mössa med halvlångt hår.

hur tycker du en kille ska vara som person?
anonym

svar: en omtänksam kille, frågar om man kommit hem än från honom, berättar saker för varandra.., visar för andra att hon är min. kommer till en om man bråkat ..jag vill inte ha en kille som alltid väljer sina vänner sen kommer man i andra hand, som alltid vill vara ute med vänner.   vill ha en kille som gör lite smågrejer som t.ex nu går vi på bio och så haha ja lite sånt haha :)

Träffar du nån just nu? om inte vill du träffa nån?:)
sofie

Svar: Nej träffar ingen just nu, ja de vill jag nog men är väldigt kräsen man pratar med olika men tänker alltid nej men han är bättre än han osv så allt blir bara jobbigt med allt de dära ... men de kommer väl när de kommer :)

vad vill du göra efter skolan?:)
sanna

Svar:jjjjjjjjjag vill flytta till stockholm till mina kära vänner :)

är det inget mellan dig och niels? ;)
anonym

Svar: haha men nej fortfarande är det inget mellan han och mig , alla verkar tycka att vi passar ihop och sådära men vi är riktigt bra vänner, och han finns alltid där för mig :)!

ska du göra flera tatueringar ? :)
alexander

Svar: ja absolut , planerade den redan när jag gjorde min första. men fyller ju 18 i januari så ska göra den då:)

haha nu orkar jag inte svara på flera så fortsätter imorgon♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0