kom precis ...

kom precis hem sitter och äter mackor och dricker te. Hur lyckas man komma försent när man har sovmorgon till halt tolv? haha jo jag lyckades hatar att komma sent när alla tittar när man kommer in osv. Älskar att komma hem när katterna jammar och älskar att man har kommit hem och dem vill gosa och kela hur mycket som helst. har tjatat på mamma att vi ska behålla dem, och jag tror hon är på :D hon är också heelt förälskad i dem, juste har ni sätt min mammas blogg ? hon stickar egna djur dem är så jäklans söta och mina kattungar älskar att busa runt med dem.

Känns så jobbigt att jag inte har kommit på vad jag ska skriva om, jag funderar på att skriva om dem som har svårigheter att skriva i skolan och att allt är så mycket jobbigare för dem än vi andra, att läsa en bok är väldigt anstängande. Min lillebror har de,så tänkte interjuva honom om det. För en skrev att om man inte har varit med om de känns de fejk? , men de hära har ju varit i min närhet så tror nog de skulle kunna bli en ganska bra artikel. Men måste verkligen komma igång med de efter helgen för vill ha tid på mig inte bara sitta med arbetet i typ nån timme och inte ens känna mig nöjd med de jag har gjort. Idag hade jag så bråttom och jag har lovat mina kompisar att lägga upp outfit för enligt dem är de ingen riktig blogg om man inte har de, men känns lite sådär för jag går så ofta med med mysdress tycker de är så skönt.. men idag för att jag tänkte lägga ut en bild så hinner jag inte för va så seg imorse så lägger upp en bild nu istället.
kofta köpt på hm
skärp hm
typ top med designe hm
leggings gina
blev ju inte jätte bra bild men men :D
första gången så de kan bara bli bättre hihi.


har döpt min söta kisse till rufs tufs gullig va :)?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är de för nåt du ska göra?

ett skol arbete eller?

2009-09-04 @ 18:47:23
Postat av: Caisa

men gud vilken söt liten kissemisse :)

2009-09-04 @ 22:29:16
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0