NNNIiiels

sitter och äter frukost vid tre haha förstår inte hur jag lyckas faktiskt. Fast somna inte fören typ fyra kom hem runt halv fyra från niels han bakade kladdkaka åt mig sen såg vi psyk film va hur rädd som helst ...
Tur att jag hade niels haha :D
har inte haft tid att skriva, men kommer inte ihåg vad jag har gjort men men så kan de vara. Men min kära daniel kom förbi med en godispåse hur gulligt är inte det?:)så måste självklart äta upp den otacksam annars juuu
men ska nog sätta på en film och äta godis och dricka massavis med coola..
Är ju coolafreak enligt NNNIiiels
är så trött på att blogga inget att skriva om hejdå

Kommentarer
Postat av: niels

jag visste knappt att du blogga :O läste den för första gången nu =) va gulligt att du skrev om våran film/kladdkaka kväll hehe :) pusss

2009-09-30 @ 15:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0