skoltrött

har nästan precis kommit hem, åkt till affären med mamma och handlat massa nötter haha.
just nu lagar jag massa mat för mamma va tvungen och åka iväg känner mig som en liten fru , laga mat och grejer. FAst älskar att laga mat lite konstigt men så äre. Satt och gjorde hur mycket läxor som helst igår men glömmer dem hemma idag :( men suttit och kämpat med alla, men man skulle tydligen bara gör dem fyra första.... Men jag ska fortsätta med min mat , eller maten till familjen haha :D
ska äta sen se idol sen kanske jag kommer och sätter mig här och skriver lite.
3 prov nästa vecka?! hur ska jag klara av det, klarar knappt ett..så jävla skoltrött
aja får väl plugga för första gången :)
seee yuppp

Kommentarer
Postat av: prolley

kul att laga mat, lycka till på prov

2009-09-13 @ 14:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0