skvallerbloggar

jag älskar dem hära skvaller bloggarna som man har hittat, jag och sara skriver till varandra direkt när de har skrivit nått nytt skvaller om stockholmsbloggarna. Jag tycker http://falsksanning.blogg.se/ är rolig att läsa. Har inte hittat nån annan jag tycker är så bra, men de hoppas jag snart får inte nog av skvalllller.
en tjej som heter sanna fråga nyss på msn varför jag bytte blogg och att hon tyckte den va väldigt bra osv.
Men jag ska försöka göra så att den här också blir de hehe.. men jag tyckte man hade försökt göra alla saker på blogspot, fanns inge mera att pröva så.. jag testar de hära och om jag märkar ingen läser längre så byter jag väl tillbaka inge mera med de, nu ska jag lägga ut mina söta videosar på mina kära alessandra.. haha har datan full med go´saker på henne, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0