göteborg

Nu är jag hemma igen , helt slut efter gått runt på liseberg i tusen timmar , han inte ens med att skriva att jag skulle till Göteborg  så det blev en överraskning för vissa haha :D
Det har varit så jävla kul, på lördag morgon halv åtta sjukt jobbigt de va att komma upp sen träffades vi alla på centralen. Fyra timmar dit men de kändes som de gick väldigt snabbt , är väl för att man har bra sällskap. När vi var framme letade vi efter hotell och hittade dit direkt sen blev de liseberg och de va inte så mycket folk max 30min vänte tid. Ska lägga in bilderna på datan nu så lägger in dem snart håll ut :D


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Åh, tack så hemskt mkt,

vad glad jag blir!

2009-09-06 @ 20:51:33
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0