drog till aless vid åtta , fick skjuts av patrik.. och alessandra va så överlycklig att få träffa mig kan jag då säga, aldrig sätt henne gladare.......:-D
hon satt och sminka sig i 4timmar och jag satt och drack en massa, sen kom patrik och victor och chilla lite sen vid kvart i elva drog vi oss mot stan. skulle träffa linn och malin men vi va så sega så dem gick in.
hade skit kul dansa som fan och hade de skooj , sen drog vi till blue moon och träffa patrik sen gick vi och åt på donken massa skratt denna kväll.. och vi gör om det ikväll också!!
blir att dra ut med aless, clara och julia.. blir nog mycket bra :-D
tittar på nån psyk film på femman, men ska snart börja fixa mig inför kväll.. skriver lite senare!
kramis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0