finns det nå godare med ett glas cola och en cigg när man vaknar?
nej de finns det fan inte!
tittade på spread igår den va riktigt jävla bra..
fick precis mejl om att jag gått vidare till intervjuv 3 , hoppas verkligen på att jag får det hära så man har lite pengar till i sommar, har bara sparat 3000 till min resa hittils och ja de behövs ganska mycket mer om man tänker på att det är 2 veckor, och vi åker om 131 dagar fyfan va snabbt det går dev va liksom 7-8 månader sen vi beställde resan..
har inte heller alls mycket kvar i skolan vi går två veckor nu efter lovet sen äre praktik sen äre typ sommar?
men ska slänga på mig lite vår kläder nu och dra mig ner mot stan för lunch med min andra halva.
kramis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0