nöjd

kännermig riktigt nöjd efter denna helg, igår hade jag och alessandra världens bästa kväll förut för henne sen..
vi pluggande, ja jag pluggade? en lördag? haha sjukt nöjd :D och jag sitter även nu och försöker göra idrottsarbetet och ja det är svårt för fattar inte mycket av det men försöker gissa mig fram till massa, imorgon har vi sista idrottslektion för alltid så måste skriva ner allting på data nu sen lämna in det imorgon!
sen har vi prov på tisdag och torsdag det är en jobbig vecka detta asså. Sen nästa vecka börjar min praktik och jag fick på h&m överlycklig!
men ska göra klart arbetet nu, samtidigt som jag titatr på bond, hehhe james bond !!!!!!!
kramis

Kommentarer
Postat av: bästablom :D

Marcus Syster jobbar på Hm då blir ni partners :DD:

2010-04-19 @ 23:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0