pluggplugguff

vart skola idag, va så jäkla trött ändå hade jag sovmorgon till tio, hade den lektion sen rättskunskap men vi fick gå direkt så orkade inte sitta och vänta själv i 4 timmar på iv valet. så åkte hem och har nästan gjort massa frågor till provet nu känner mig grymt duktig nu!
tydlig ska jag stå i cafe imorrn , de är så grymt tråkigt jag dööööör...
vill ha fredag och helg skulle sitta fint nu!
jag och aless har bestämt att vi ska ha en plugg ddag i helgen , sjuk? ah jag vet är nästan i chock själv faktiskt :-D
åkte nyss med puttis och köpte massa godis de går bra med att sluta med det va?!
men ska fortsätta se christine och mysa ner i sängen , hoppas på fint väder imorgon också
kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0