trött på skolan jaaaaaaaaaaaa

skolan va ju dryg som vanligt, första lektionen fick vi bara papper se fick vi gå.
och jag är grymt tjurig idag för har mensvärk som dödar mig som fan. Men gick till fyra ungefär  sen prata jag lite med aless och så sen ner på stan och köpte smink och skor, vart rosa skor slänger in en bild lite senare för ska mysa ner i sängen nu faktiskt är ganska trött måste upp tidigt imorrn för måste hinna duscha sen börjar jag klockan åtta med prov? hm tänkte titta om jag hade böckerna hemma men de hade jag då inte. lite panik fan men de går som det går!
inte alls lika bra väder idag, hoppas de blir bättre imorrn och inte regnar som alla säger!!!!!!!

sen vill jag ge min bästa vän lite LOVE från mig, för hon är bäst och hjälper mig alltid!
sen hoppas jag allt blir bra för henne också plutten, som kämpar med sitt projektarbete.
ska verkligen försöka börja med mitt i tid så inte behöver få panik i slutet av allt.
men godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0