färgar håret

vi spelade våran andra slutspelmatch igår och blev vinst med 9-1 vi spelade väldigt bra. nu är vi spel lediga i helgen skönt :D
va helt slut så drog inte till skolan ídag, just nu sitter jag och färgar mitt hår och alla mina söta kattisar sitter här och undrar vad som händer. ska gå upp till burger king tror jag och köpa mat är jätte hungrig och ingen är hemma..
blivit väldigt mycket skräpmat 4dagar i rad nu! men men man måste passa ju!
sofie fick en axelskada igår och åkte till akuten har inte hört nå mera men hoppas de blir bra med henne:(..
men ska i med andra färgen nu för att få bort de gula..
hörs



min söta bebis ger mig sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0