Har inte alls hunnit med att skrivit hållt igång hela tiden så inte hunnit med att skriva..
igår drog jag mot skolan och slutade tidigt så drog hem och åkte till systemet och köpte dricka till kvällen, somnade när jag kom och vakna vid tio i sju och skulle vara hos emma halv sju hah så duscha och fixa mig snabbt och tog buss vid halv åtta!
Så kommer jag ditt och det är sköna människor så har stört kul!, vi dricker massa och försöker då få i emma men fan inte går det att få henne att stupa! hahha sen gör matilda världens vurpa för  malin vill tydligen skada sina vänner..
sen dra vi mot konrad och har jävla kul , kör shotar och dansar loss.
sen tar vi sista bussen hem och lägger mig och kollar på hockeyn som va klockan 3 hah,
OS förstör mitt liv de är de ända jag gör fan !
sen skulle jag varit och sålt saker på råbyhallen under en viss tid men behövde det inte , så somna om ett tag till sen drog jag dit ändå och vi käka kebab sen titta vi på råby-skultuna för emma måste ju bara se på herrarnas match!!!!!men ändå så vart h/m -ösk inställt pågrund av vädret så tur att vi inte åkte dit..
Nu har jag zappat mellan melodifestivalen och os , os dödar min sömn, mina rutiner, mina allt
Nu ska jag titta på hockeyn!
kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0