igår efter skolan drog jag&paola och åt på gränden, pommes javisst va gott! sen kom alessandra och alla tjejerna dem skulle fika så stod och snacka med dem lite sen drog jag&aless och tittade runt på stan och hon handla lite sen hitta jag ett par leggings jag vart in love i!
sen drog jag hem fick skynda mig att packa ner alla saker springer till bussen, åker ner på stan köper sprite till emma så missade bussen hem till carro för det!!! sen sitter jag på bussen hem till henne och dem säger att jag ska hoppa av vid cityringen norra, tror ni att de kom fram en sån eller? sen säger jag till emma att jag är under vallbybron, och hon bara garvar inte kul så hoppar av så fick vänta på bussen på andra sidan i en 15 min helt iskallt tycke jag det var...
jag skulle hoppat av på S.t ursulas väg .. vare nära på namnet eller?
sen äntligen efter typ 1,5timme så är jag hos carro , emma precis färgat håret och hade en fläck hah
sen drog vi mot malin för lagfest, vi hade de jävligt kul iaf jag!& dem flesta andra tror jag :-D
sen vart det mot konrad, och det  va absolut en riktigt bra kväll:)

kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0