paradise

marcus kom precis hem från jobbet och hade med sin gotti med sig så sitter och tjockar lite och lyssnar på musik och skriver lite i bloggen. sSitter bara och väntar på att paradise ska börja, typ höjdpunkten i människors liv just nu?!och även i mitt!
och enligt paola ska vi skippa första lektionen imorrn så vi får ännu längre sovmorgon än vad vi redan har. haha får väl lyssna på henne för hon har stannat hemma 2 dagar förra veckan för att jag inte orkade gå...
paola är stolt hon har fixat en ny bakrundsbild till min bild, den finns lite längre ner...
nu sitter jag och gottar och gosar med mina bebis wille, men nu ska vi ta och lägga oss i sängen och titta på paradise tsm hoppas jag..behöver lite sällskap
just ja har massor av frågor att svara, men tänkte göra de imorrn innan skolan.
hörs imorgon:*


paolas verk, all krädd till henne för den vackra!! haha

min söta lilla älskling ligger i knät och baara myser!


Kommentarer
Postat av: Mattias

skönt att höra ;)

2010-01-26 @ 15:09:45
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0