läggdags med dåligt humör

man blir bara besviken ju mer man hör, man vill inte höra men man kan inte sluta lyssna. jag vill inte bry mig , men det gör man ändå , hur länge orkar man?
SÅ jävla drygt! man saknar de tiderna man hade, men längtar man tillbaka till person eller bara tiden då han just va med?! Längtar redan till imorgon att få träffa paola och bara få prata ut, om de är nått vi är bra på så äre att prata om hur arga vi är på allt och alla ! och även stöttar såklart!
när jag kom hem idag gick jag direkt och la mig och sov, sen träffa jag pappa och vi gick och titta på vib-falun.
skandal på domarinsatsen kanske? haha.
och tyvärr har jag inte orkat att svara på frågorna , men hoppas på att jag hinner imorgon.. känns som jag inte hinner göra något om dagarna lite sårligt faktiskt..
men nu ska ja mysa ner mig i min säng och titta på sex and the city, men blir nog svårt har 3 söta katter som ligger utsträckta i min säng hmm ..
hörs

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH de är du som går i råby damer va?;)

2010-02-03 @ 18:48:04
Postat av: sandra

men hhahah på dig dig!!!

2010-02-03 @ 20:33:20
Postat av: Anonym

a:P?

2010-02-03 @ 20:35:01
Postat av: Anonym

a:P?

2010-02-03 @ 20:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0