skultuna

började fixa mig och så när jag vaknade igår och pät &aless kom och hämta mig. vi drog till ica och alessandra panta alla sina pantburkar hehe, sen köpte vi cigg och sprite.
vi hämtade upp mikaela och evelina sen drog vi mot skultuna på förfest hos sara. Det va ganska stelt där men paola va helt ute och cykla så vi fick de lite kul ändå och gjorde vad de va till .
men vi drog mot lokalfesten och vi hade skit kul verkligen träffa gamla vänner!:)
sen drog vi med 2bussen och jag vandra till blue moon sen gick jag med putte och käka sen vart de taxi hem sen sova. Pappa kom hit och kom med presenterrolig han är får 50st tjugolappar hahah han e kul han♥ ♥ ♥ 
 
Bion så jävla bra, verkligen se värd! nu sitter jag igen och dregglar framför joel kinnaman i johan falk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0