sommar

herregud va man längtar tills sommaren kommer och tar en med storm. sol&värme finns de nå bättre än det? LÄNGTAR SÅ JAG SPRICKER! sitter här och kollar på massa gamla bilder på min gamla blogg..
asså självklart saknar man sommaren i turkiet va de underbaraste på hela sommaren man kom bort och tänkte inte på nåra problem alls här hemma. Jag, amanda och alessandra de är verkligen något man kommer komma ihåg resten av livet första gången utomlands själva. Första gången är verkligen speciell! fast även de inte är så bra mellan mig och amanda kanske de blir de i framtiden, för vi va ju så pass bra vänner och vet väl in princip allt om varandra :) vi har växa ifrån varandra och sånt händer fast man inte vill!, men de är iaf inget ont ifrån mig som vissa verkar tro men men. sitter här och diggar till min söta ulrik haha sötaste grabben!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0