trötter

kom hem vid en åtta blev hoppa in i duschen direkt, kändes så värdelöst att åka till hällefors och krossa dem med 15-0?
kändes inte ens värt faktiskt.. men är jätte trött men haft en riktigt bra helg iaf, men orkar inte att de är skola imorrn längtar bara tills nästa helg som kommer och då ska vi fira emma som blir hela 19 bast! sä jävla skönt att jag har fyllt tidigt :Där så himla sjukt trött så ska lägga mig i sängen och titta klart på wallander och mysa ner i sängen.
sen så har man match imorrn också , och de blir en krigar match och vi behöver poängen verkligen så vi får kvala upp!
men skriver väl imorgon när jag kommer hem från skolan!:)
ha de bra
hörs



kommer aldrig glömma mina söt bebisar när dem va minisar,
alessandra på bilden med dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0