tummen upp

ja nu har jag tagit mig upp ur sängen och väntar på mat som mamma gör sen bara fixa sig sen dra ner mot gränden och fika med madde och aless!
ja min kväll igår va mycket bra och kall!så jävla kallt det har blivit igen orkar inte med de.
jag hade höga förväntningar för krogen och gick hem med att de va så jävla kul inte alls som andra säger. kanske för att dem har tröttnat?!  har pigg som fan nu efter lite godis och cola.. kvällen blev absolut inte dyr igår, går att komma undan väldigt billig ;) men saknade min alessandra faktiskt längtar som fan tills hennes lyckliga dag kommer bara 52 dagar kvar! hoppas det går snabbt..
hanh inte skriva vad jag skulle ha på mig igår vart så stressigt med allt, men tog den rosa , sen kavaj och strumpbyxor!
men ska äta nu skriver om ett tag!, och denna gång LOVAR jag det!
hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0