försov mig imorse sen vid elva skulle jag gå till bussen får ett sms av paola, vi börjar inte fören halv tre..
så börjar traska tillbaka hemåt sen skickar hon igen ju med vi har lektion nu om ett tag men efter det börjar vi halv tre.. men hade redan gått hem så då pallade jag inte gå tillbaka!
så vart hemma idag men har varit lite duktig och gjort några filosofi uppgifter mer förstår inte så mycket..
kom precis hem från träning nu från bäckby men de fanns varken sarg eller mål så vi snacka bara en massa inför kvalet sen drog vi hemåt..
nu ska jag se desperata hemmafruar och sen cougar town , det är så jääääääääävla bra :-D
men ska göra lite pop corn nu
kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0