till jossan!
vi bodde på willa Moonflower tror jag det hete(inte helt säker)
och det det beställde vi ca 3veckor innan vi åkte så de fanns inte så mycket att välja på, men det va jätte skönt hotell personalen va skit snälla och pool området va jätte fint och skönt. Och tog ca 10-15 min till centrum så va nära hem efter utekvällarna. och de va väldigt skönt när man var så så trött..
vi ville ha blue dimond förra året vi åkte men det alla platser tog slut precis när vi skulle beställa, och där är det all inclusive och en strand precis utanför och det verkar vara så jävla soft på det hotell, så rekomenderar de mera fast jag inte bott där än:)
kram♥


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Bodde där första året jag var utomlands, underbart hotell. Alla va riktigt trevliga osv. Sen bodde jag ( 2 år ) på Villa Sunflower helt underbart hotell de också. Gillar det riktigt bra, blir nog Turkiet iår igen, va i Bulgarien förra året. När ska du åka dit då? :D

2010-03-21 @ 19:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0