Har suttit och försökt gjort ett cv och ett personligt brev typ hela dagen haha, fattar fan inte mycket utav de dära faktiskt vet inte vad som är viktigt att ta med och vad som inte är det osv...
ska titta på 2 och en halv män nu så jävla bra, sen kommer de nya avsnitten nu ju :-D
mamma köpte med sig kladdkaka så ska äta de nu sen mysa ner i sängen och titta lite på tv, skulle färgat håret men va helt slut när jag kom hem så får göra det på onsdag,har köpt färgen iaf!.
fyfan va de sliter på att gå en heldag i skolan, somna direkt i sängen när jag kom hem så hoppas jag kan sova ikväll ändå..
har iaf sovmorgon till tio imorrn tror jag;)
imorgon slutar jag typ fyra så har sån dära lång dag då också, förvärligt..
idag börjar det, ska slutaa röka! fast feströka gills inte!
hoppas på att jag klarar 2 veckor iaf :-D
kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0