har precis ätit fläskfile med pommes och bea sås, finns nästan inge godare än det faktiskt!!!:-D
vakna vid halv två idag är så jävla sliten, trött i kroppen.. men började städa hela rummet och tror nog aldrig det har varit så hära fint i mitt rum haha, jag är riktigt dålig på att hålla det fräscht och fint , sen när jag väl har städat tänker jag att jag ska ta bort alla kläder ska ta bort all disk osv så de inte blir som de va innan men de lyckas ändå se ut som innan efter 3 dagar? haha vet fan inte hur jag lyckas men skaaaa även denna gång försöka ha det snyggt och fräscht till efter helgen iaf :))))
IMORRN GÄLLER DET!! våran andra kvalmatch mot kumla och är ett måste att vinna, för då ahr vi det i egna händer att vinna kvalet och få gå upp en div. men vi måste tagga tusan om vi ska ha en chans!
Känns som jag har hållt igång hela dagen men har bara städat mitt rum och gjort mat?!
ska iaf se på djurgården-brynäs nuunuu  heja brynäs jajaja..
men ska faktiskt göra klart min filosofiuppgift för ligger lite efter :)
OCH ALESSS GÖR SIN KROGENDEBUT IDAG HOPPAS DU FÅR VÄRLDENS BÄSTA KVÄLL MIN BÄSTA VÄÄÄÄNNNNN♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
kram♥

hoppas du dansar loss så som du&amanda gjorde i turkiet:-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0