JAaaaaaa

har haft fullt upp i helgen så har inte alls hunnit med att skrivit något..
I torsdags hade vi våran andra kvalmatch mot kumla och vi vann med 4-1 tror jag det blev, så vi hade jätte bra chanser för att ta första platsen i kvalet och gå upp en div..
i fredags tog jag mig till alessandras hus och där vare lite folk och dem drag och sådära, hon fick lite dricka som present av mig, dem drog mot krogen och jag drog mig hemåt för att hade match på lördagen, den sista kvalmatchen:)
så igår lördag spelade vi sista matchen mot askersund och det blev vinst med 5-2 så vi vann hela kvalet med 3 vinster så jääääävla skönt :-D
så vart världens lagfest igår, med mat och dricka, vi hade jäkla trevligt och kul .. vi drog till bmb och hade de kul seeeen vart de kebab med patrik sen hem och sova somna på direkten..
nu ska jag äta lite och kolla på kvartsfinalen i hockeyn :)
kramiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0